HUT ke-14 ATPUSI: Bergerak Melangkah Bersama untuk Kesejahteraan Tenaga Perpustakaan Sekolah Indonesia!



Dirgahayu Asosiasi Tenaga Perpustakaan Sekolah Indonesia (ATPUSI) Ke-14


Hari ini, pada tanggal 28 Mei 2009, kita merayakan pembentukan ATPUSI yang telah mencuri hati kita. Sudah 14 tahun ATPUSI berjuang bersama dengan rekan-rekan Tenaga Perpustakaan Sekolah di seluruh Indonesia. Namun, perjalanan kita masih jauh. Masih ada banyak hal yang harus kita perjuangkan bersama.


Dalam peringatan HUT ATPUSI yang ke-14 ini, kita mengusung tagline yang menginspirasi, yaitu "14 Tahun ATPUSI: Melangkah Bersama untuk Kesejahteraan Tenaga Perpustakaan Sekolah". Tagline ini mencerminkan semangat kita untuk terus maju bersama demi kesejahteraan para Tenaga Perpustakaan Sekolah.


Harapannya, di masa depan, kita dapat terus bergerak maju dan berjuang bersama untuk meningkatkan kesejahteraan seluruh Tenaga Perpustakaan Sekolah di Indonesia. Dengan kerja keras dan kolaborasi yang solid, kita akan mewujudkan perpustakaan sekolah yang berdaya, yang mampu memberikan pendidikan dan pengetahuan yang berkualitas bagi generasi muda.


Dirgahayu ATPUSI yang ke-14! Marilah kita terus berjuang dan berkarya demi kesejahteraan Tenaga Perpustakaan Sekolah Indonesia. Dengan semangat yang menyala-nyala, kita akan mencapai masa depan yang gemilang dan menjadikan perpustakaan sebagai jendela dunia bagi pelajar. Semoga ATPUSI semakin maju dan berjaya dalam menyuarakan peran penting perpustakaan dalam pembangunan literasi di negeri ini.


Selamat ulang tahun yang ke-14, ATPUSI! Teruslah melangkah bersama untuk mewujudkan cita-cita kesejahteraan Tenaga Perpustakaan Sekolah.


***

Celebrating the 14th Anniversary of the Association of School Librarians of Indonesia (ATPUSI)


Today, on May 28, 2009, we commemorate the establishment of ATPUSI, an organization that has captured our hearts. ATPUSI has been fighting alongside our fellow School Librarians throughout Indonesia for 14 years. However, our journey is still far from over. There are still many things that we need to strive for together.


On the occasion of ATPUSI's 14th anniversary, we embrace an inspiring tagline, "14 Years of ATPUSI: Moving Forward Together for the Welfare of School Librarians." This tagline reflects our spirit to continue advancing together for the well-being of School Librarians.


Our hope is that in the future, we can continue to progress and strive together to improve the welfare of all School Librarians in Indonesia. With hard work and solid collaboration, we will realize empowered school libraries that provide quality education and knowledge for the younger generation.


Happy 14th anniversary, ATPUSI! Let us continue to fight and create for the welfare of School Librarians in Indonesia. With a blazing spirit, we will achieve a brilliant future and make libraries the window to the world for students. May ATPUSI continue to advance and succeed in advocating for the crucial role of libraries in literacy development in our nation.


Congratulations on your 14th anniversary, ATPUSI! Keep marching forward together to achieve the aspirations of School Librarians' well-being. 

(Tim Humas PP ATPUSI)

Posting Komentar

0 Komentar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.